2009. november 24., kedd

Hát akkor kezdjük...

Játékfejlesztés.
Gondolom mindenkinek az életében van olyan szó, kifejezés, amit ha valahol meghall, azonnal megdobban a szíve. Hát valahogy így vagyok ezzel én is.
Probálkoztam már sok mindennel, egyetemen a szakdolgozatom témája 3D FPS játékfejlesztés OpenGL-ben, 2007-ben nehány szentesi barátommal garázs projectet kezdtünk először több, majd egyre kevesebb sikerrel. Jelentkeztem több magyar céghez is, de a BlackHole-on kívül sehova sem sikerült eljutni még interjúra sem.
Sebaj, újjult erővel az eddigi tapasztalatokat feldolgozva most újra belevágok.
A célplatform XNA lesz, a játék címe pedig Hind Action. Itt fogok rendszeresen beszámolni, hogy is haladunk. Igen haladunk, ugyanis egy volt BitBanditás (korábbi garázs csapat) cimborámmal Csiszár Ádámmal együtt fejlesztünk majd. Remelem Ő is posztol majd rendszeresen. Ezúttal nem fogjuk feladni, kívánom, hogy találkozzunk belátható időn belül az XBLA-n.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése